قیمت تماس بگیرید

اشتراک :
0دیدگاه
28 بازدید
لینک کوتاه :
https://aamba.org.ir/?p=11040
دوره های تشریفات
برای گسترش تجارت در دنیای کنونی، باید احترام فروخت!.
مشتریان ما، قبل ازاینکه کالا و یا خدمات ما را بخرند ابتدا احترام را از ما میخرند و این امر مستلزم داشتن یک سازمان آشنا به اصول تشریفات در کلیه سطوح است، از مدیران و کارکنان گرفته تا نیروهای خدماتی، رانندگان و نیروهای حفاظتی. دوره های تشریفات در گروه های زیر برگزار می گردد:- تشریفات مدیران (آداب جلسات رسمی، ملاقات های کاری، مراسم ها، مهمانی ها)
- تشریفات کارکنان (ارتباط با همکاران، مشتریان، ارباب رجوع)
- تشریفات نیروهای خدماتی و پذیرایی
- تشریفات رانندگان
- تشریفات نیروهای حفاظت و انتظامات
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید
مشاهده بیشتر
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.