دوره های تشریفات

دوره به صورت حضوری برگزار می گردد

دوره های تشریفات

برای گسترش تجارت در دنیای کنونی، باید احترام فروخت!.

مشتریان ما، قبل ازاینکه کالا و یا خدمات ما را بخرند ابتدا احترام را از ما میخرند و این امر مستلزم داشتن یک سازمان آشنا به اصول تشریفات در کلیه سطوح است، از مدیران و کارکنان گرفته تا نیروهای خدماتی، رانندگان و نیروهای حفاظتی. دوره های تشریفات در گروه های زیر برگزار می گردد:
  • تشریفات مدیران (آداب جلسات رسمی، ملاقات های کاری، مراسم ها، مهمانی ها)
  • تشریفات کارکنان (ارتباط با همکاران، مشتریان، ارباب رجوع)
  • تشریفات نیروهای خدماتی و پذیرایی
  • تشریفات رانندگان
  • تشریفات نیروهای حفاظت و انتظامات
16
تماس بگیرید

آداب تشریفات برای رانندگان سازمانی

دوره به صورت حضوری برگزار می گردد
تشریفاتی که باید در فرودگاه برای مهمانان در نظر بگیرید معمولاً اولین ملاقات مهمانان در مراسم رسمی یاغیررسمی با مجموعه ی شما می باشد و باید بسیار دقت کرد و اولین نفراتی که با مهمانان شما برخورد دارند رانندگان، محافظان و همراهان می باشند و تصوری اولیه ای که مهمانان از شما دارد ناشی از رفتار این سه گروه با آنها می باشد و مهمانان اولین رفتارهایی که با آنها می شود را به تمامی سازمان شما تعمیم می دهد پس آموزش های تشریفاتی مثل نحوه برخورد با مهمانان برای این سه گروه بسیار ضروری می باشد. موارد دیگری که به شدت تاثیرگذارند مسیرهایی که از فرودگاه بسمت محل اقامت و جلسه آورده می شوند را در نظر بگیرید و سعی کنید بهترین مسیرها را از لحاظ زیبایی مسیر و ترافیک انتخاب کنید. از جمله نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود : نحوه ی پوشش، ارتباطات اجتماعی، آراستگی خودرو، عدم استفاده از تلفن همراه، رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی، بازرسی دوره ای خودرو و غیره...
16
تماس بگیرید